הרב דוד זיכרמן: לא נשקוט עד שמה שהיה הוא שיהיה

    דוד קורצווייל 4 Comment on הרב דוד זיכרמן: לא נשקוט עד שמה שהיה הוא שיהיה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההפגנות של בני הישיבות בוף השבוע התראיין הרב דוד זיכרמן בראיון כאוב לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית של רדיו קול חי: "מה ניתן לעשות, כשוכאב זועקים. בית המשפט נגדינו, המשטרה נגדינו, הממשלה נגדינו, אנחנו האאוטסיידר של המדינה. חלק מהמשטר הדמוקרטי זה זכותו של האזרח למחות אם עושקים אותו. יש כאן ציבור יקר שנרדף עד צואר על ידי השלטון. לא משאירים לנו אופציה".

    "עידן השתדלנות הסתיים. צריך להתגייס יחד למלחמה נחרצת. מדברים כאן על ליבת האומה. מי יבוא ללמד אותנו על תורה? אלא שלא קראו ולא שנו? הם יסבירו על עילויים ומכסות? צריך לצאת לרחובה של עיר כי ארץ ישראל בסכנה".

    לשאלת המראיין מה יהיה כאשר הציבור החרדי יהיה רוב הציבור במדינה, ענה הרב זיכרמן כי כבר בן גוריון שאל את החזון איש את השאלה הזו, והחזון איש ענה לו במשל על עגלון שמרוב קור שפשף את ידיו בשלג לחממם, ואז אר 'מה הייתי עושה בלי שלג, איך הייתי מחמם את ידי'. "אם נהיה כאן הרוב לא נצטרך צבא" הצהיר הרב זיכרמן.

    הוא הכחיש שבחורי ישיבות לא פתחו באלימות. "עמדנו על המדרכה ושרנו עוצו עיצה ותופר, הגיע רכב עם זרנוק מים ללא סיבה. התפללנו מנחה ודחפו אותנו. הם התפרעו לחינם. התיק של הגמרא שלי אבד בהפגנה, אבל כל מלחמת יום כיפור שחציתי את התעלה הוא לא נאבד לי. אם היו עושים את האלימות היום לבדואים זה לא היה עובר בשתיקה. יש כאן חומר לוועדת חקירה עם אלימות השוטרים".

    "הם רוצים להכניס אותנו לכור היתוך, מי יחנך אותנו? בנט מצהיר שישלח את כולנו לצבא, מי שמו? התחנכנו אצל גדולי ישראל. בג"צ לא רלוונטי, כמו שקיפלנו אותם בפרשת עמנואל נעשה להם כאן".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      די עם הדמגוגיה, שום דבר לא ישכנע אותנו, לשקר אין רגליים, אם כואב לכם קצת על התורה, שיכאב לכם על בזיון כבוד חכמים שגרמתם לדורות, דבר שלא תוכלו לתקן, גם עם כל ההפגנות והמכות. תפנימו

    2. 3

      מי שם אותו לדובר של הציבור החרדי???

      מאיפה הוא מצא את ההיתר של הפגנה ללא רשיון שמרן הרב שך זצ"ל אסר להשתתף בהם???

      ????????????????????????????????????

      מה אשמים כל אותם נהגים שנתקעו בהפגנה???
      ובכלל, מה הוא עשה בתעלה במלחמת יום הכיפורים????????????

      הוא יודע בכלל מה קורה בתוך וועדת שקד???? יש להם שם נציגים בכלל שהוא אומר שתם עידן השתדלנות??????

    3. 2

      המישהו השפוי הזה. הנני מעץ לו בנדיבות רבה ובטוב לב וברחמנות שייבדק אצל פסיכולוג בכיר כדי שיחזור להיות שפוי כי בטוח הנני שהוא …….

    4. 1

      אני מבין שמישהו שפוי הזה צריך ללמוד הרבה הרבה חומר להתעדכן כדי שיידע מה לדבר בכלל כי סתם לקפוץ בבוץ זה עושה תינוק שלא מבין מה משמעות. אבל מבוגר שקופץ בבוץ זה בדרך כלל משמעות שהכניס את עצמו בהרבה צרות לכן אני מרחם עליו שהוא לא יודע כמה הוא מסכן שכל מטרתו להכפיש בשביל אינטרסים שלו בגלל דעות מעוותות. לך תלמד משהו [מישהו שפוי] מה זה להיות מישהו שפוי